Jump to content
Steffen Meyer

Fehler beim Speichern der Einstellungen in der Administration

Recommended Posts

Hallo zusammen,

 

ich habe hier einen Swyx Server mit der Version 11.52 und möchte eigentlich die Länge der Durchwahlnummern ändern. Dabei ist mir aufgefallen, dass sich die Einstellungen nicht speichern lassen. Selbst beim Öffnen der Einstellungen und sofortigen Bestätigen mit OK erscheint die folgende Fehlermeldung:

Die Aktualisierung der Eigenschaften des Servers konnte nicht durchgeführt werden.

 

Leider fällt mir nichts mehr ein, was ich noch machen könnte und wäre deshalb sehr über Hilfe dankbar.

 

Vielen Dank

Steffen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and have taken note of our Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.