Jump to content

DECT 500 Globales Telefonbuch auf einer Funkzelle nicht sichtbar


dynamoforever
 Share


Recommended Posts

Hallo Zusammen!

 

Ich habe einen Kunden mit DECT500. Wenn ein EG auf einer bestimmten Funkzelle angemeldet sind ist das globale Telefonbuch nicht sichtbar. Also auch auf dem Handgerät ist der Globus nicht zu sehen. Geht der Kunde mit seinem D510 zu einer anderen Funkzelle und startet das Telefon neu, dann funktioniert es. DECT Kette und Funkzelle mehrfach neu gestartet, Konfig der Funkzellen i.O.; FW 450B6

Hat jemand eine Idee?

 

Dank und VG

Link to comment
Share on other sites


Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and have taken note of our Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.